Zarządzanie wizerunkiem w polityce
Więcej
Ukryj
Data publikacji: 20-12-2019
Studia Politologiczne 2017;45
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Problematyka zarządzania wizerunkiem w polityce jest zawsze aktualna.
Po pierwsze, ze względu na stały postęp technologiczny i powstawanie
coraz to nowych kanałów komunikacyjnych, które mogą stanowić
platformę do przenoszenia i utrwalania politycznego wizerunku. Po drugie,
ze względu na rosnące znaczenie wrażenia w podejmowaniu decyzji
wyborczych – przeciętny wyborca ma coraz mniej czasu na zapoznanie się
w ofertami politycznymi i poznawanie polityków. Decyzja wyborcza jest
więc najczęściej pochodną nie tyle mniej lub bardziej racjonalnej analizy
zysków i strat związanych w wyborem poszczególnych partii politycznych,
ale właśnie wrażenia, jakie polityk buduje – świadomie i nieświadomie.
Celem przyświecającym w redagowaniu tomu było zgromadzenie
tekstów, które w kompleksowy sposób opisują mechanizmy zarządzania
wizerunkiem w polityce, tekstów, które mogłyby być pomocne w kształceniu
w obszarze zarządzania wizerunkiem, tekstów, które wskazywałyby
na kolejne obszary badań w zakresie komunikacji politycznej, marketingu
politycznego i zarządzania wizerunkiem w polityce.
INFORMACJE O RECENZOWANIU
Sprawdzono w systemie antyplagiatowym