PL EN RU
Zachowania komunikacyjne uczestników telewizyjnych debat prezydenckich
 
Więcej
Ukryj
1
adiunkt w Zakładzie Socjologii i Psychologii Polityki Instytut Nauk Politycznych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
 
 
Data publikacji: 23-01-2020
 
 
Studia Politologiczne 2012;25
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Bezpośrednie formy komunikowania między politykami są okazją do przyjrzenia się ich zachowaniom komunikacyjnym. Debata telewizyjna jest szczególnym przypadkiem interakcji typu face to face. Daje możliwość poznania nie tylko programów politycznych kandydatów, utrwalenia ich wizerunków, jest także obrazem osobowości polityków, charakteru relacji, jaka jest tworzona między rozmówcami. Widzowie są obserwatorami wzajemnej życzliwości czy niechęci, czasem konfrontacji czy wręcz agresji. Debata jest okazją do przyjrzenia się politykom jako osobom we wzajemnej relacji.
ISSN:1640-8888
Journals System - logo
Scroll to top