PL EN RU
Strategie ocieplania i kontrolowania wizerunku polityka na przykładzie prezydenckiej kampanii wyborczej 2010 r.
 
Więcej
Ukryj
1
adiunkt w Katedrze Politologii na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
 
 
Data publikacji: 25-01-2020
 
 
Studia Politologiczne 2011;19
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Celem artykułu jest analiza sposobów prezentacji kandydatów w prezydenckiej kampanii wyborczej 2010 korzystających z nowoczesnych mediów w komunikacji wyborczej. Aktywność polityków uwarunkowana jest profesjonalizacją polityki, rozwojem mediów elektronicznych i branży public relations. Za materiały badawcze posłużyły: artykuły z prasy i portali informacyjnych, spoty reklamowe, wortale wyborcze, strony internetowe i blogi kandydatów. Wykorzystano koncepcje znane z marketingu politycznego, teorii mediów, reklamy i public relations.
ISSN:1640-8888
Journals System - logo
Scroll to top