Strategie i mechanizmy marketingu politycznego
Więcej
Ukryj
Data publikacji: 27-01-2020
Studia Politologiczne 2010;16
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Numer „Studiów Politologicznych” w całości dotyczy zagadnień
z zakresu marketingu politycznego. Można się zastanawiać do
jakiej dyscypliny naukowej zakwalifikować problemy dotyczące strategii
i mechanizmów marketingu politycznego. Ze względu na przedmiot,
jak i na metody prowadzenia badań w tym zakresie należy powiedzieć,
że to jest głównie domena politologii. Można jednocześnie stwierdzić,
że kwestie marketingu politycznego stanowią przedmiot badań interdyscyplinarnych.
Dużo w nich politologii, a jeszcze więcej socjologii
polityki. Warto wreszcie wspomnieć, że niektórzy uważają, iż marketing
polityczny to odrębna dyscyplina naukowa korzystająca z dorobku
socjologii, politologii, jak i nauk o zarządzaniu i marketingu jednocześnie.