Poziom internetowej kultury politycznej
Prawa i Sprawiedliwości podczas
kampanii parlamentarnej w 2011 roku
Więcej
Ukryj
1
adiunkt w Zakładzie Psychologii i Socjologii Polityki Instytutu Nauk Politycznych
Uniwersytetu Warszawskiego
Data publikacji: 23-01-2020
Studia Politologiczne 2012;26
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
W artykule zaprezentowane zostały sposoby i style komunikowania Prawa
i Sprawiedliwości z wyborcami w Internecie. Analiza dotyczyła zarówno komunikowania
samej partii politycznej, jak i wybranych jej kandydatów. W materiale
ujęto treści ideologiczne prezentowane przez tę partię polityczną, jak i formy i style
komunikowania, jego spójność i ekspresyjność. W artykule obecne są również odniesienia
do wykorzystywanych narzędzi komunikacji w sieci oraz do postaw Prawa
i Sprawiedliwość wobec konkurentów politycznych. Takie ujęcie problemu pozwala
na wnioskowanie na temat kultury politycznej aktorów politycznych w Internecie.